وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد رشت

این وبلاگ جهت درج اخبار اطلاعات مقالات کتاب تحقیق پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا رشته مدیریت می باشد

وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد رشت

این وبلاگ جهت درج اخبار اطلاعات مقالات کتاب تحقیق پژوهش مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا رشته مدیریت می باشد

وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد رشت

۳۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

ارد قاجار | جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ب.ظ
  • ارد قاجار

اولویت های پژوهشی ۱۳۹۵(موضوعات پایان نامه) 2

ارد قاجار | پنجشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸ ق.ظ
ادامه...

اولویت های پژوهشی بانک شهر

اولویت های پژوهشی ۱۳۹۵ بانک سینا:

فراخوان همکاری با پایان نامه های دانشجویی در بانک سینا:
بانک سینا از تمامی دانشجویان که در حال تدوین پایان نامه دانشگاهی خود با موضوع بانکی و یا اولویت تحقیقاتی و پژوهشی بانک سینا در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشند دعوت به همکاری می نماید. علاقمندان می‌توانند پروپوزال های خود را به همراه فرم شماره (۱) به آدرس تهران، خیابان استاد مطهری، بعد از میرعماد، پلاک ۱۸۷ کدپستی (۱۵۸۷۹۹۸۴۱۱) بانک سینا، مدیریت پژوهش، نوآوری و توسعه محصول ارسال نمایند.

اولویت های تحقیقاتی و پژوهشی:

بانکداری الکترونیک

بکارگیری شبکه های اجتماعی برای سودآوری سرویس های بانکی

بررسی ضرورت برنامه ‌ریزی تداوم کسب و کار (BCP) در حوزه‌ مراکز داده و سرویس های حیاتی بانک و راهکارهای استفاده مشاع از مراکز داده

بررسی مدل های ممکن بر پایه Omnichannel در حوزه بانکداری الکترونیک به منظور افزایش وفاداری مشتریان و کاهش هزینه های بانک

ارائه راهکارهای خلاقانه جهت ایده های نو در زمینه بانکداری الکترونیکی

ارائه طرح های هوشمند جهت ارتقا امنیت در فضای مجازی

بررسی چالش ها و فرصت های عملیاتی شدن انباره داده در بانک با استفاده از تکنیک های داده کاوی

بررسی تاثیر توسعه بانکداری نوین و الکترونیکی بر درآمدهای کارمزدی بانک

بخش بندی گروه های مشتریان استفاده کننده از کانال های بانکداری الکترونیک و طراحی برنامه های بازاریابی ویژه آنها

 

سپرده و تسهیلات

تحلیل و پیش ینی تاثیر عوامل کلان اقتصادی بر یکی از بازارها (سپرده، تسهیلات ، مطالبات مشکوک الوصول)

بررسی راهکارهای نوین و موثر وصول مطالبات و تجربه های موفق دنیا

بررسی شیوه های جذب منابع ارزان قیمت و شناسایی بازارهای هدف

شناسایی فرصت های پیشرو بانک در استفاده از ابزارهای تامین مالی جدید اسلامی

بررسی و شناسایی تهدیدات برون سازمانی موثر بر افزایش مطالبات غیر جاری

 

حقوقی

نحوه اجرای مفاد، مواعد و مهلت‌های متعارف قراردادها

مسئولیت بانک ها در معاملات اعتبارات اسنادی و روابط حقوقی طرف های اعتبارات اسنادی

حقوق بازار سرمایه

ماهیت حقوقی ضمانت‌نامه‌های بانکی با عنایت به قانون پولی و بانکی کشور

بررسی ابعاد حقوقی خسارت تاخیر و جرایم مندرج در قراردادهای بانکی

 

مالی

تدوین استراتژی مدیریت مالی

بررسی وضعیت منابع درآمدی بانک ها و تغییر در پرتفوی درآمدی بانک

بررسی مدل های نوین ارزیابی عملکرد شرکت ها از بعد حسابرسی وکنترل های دقیق مالی

بررسی الگوهای پیش ینی رفتارهای مالی آتی مشتریان

استراتژی تنوع درآمدها و تاثیرات آن بر بازدهی بانک

احراز (اعتبار سنجی) تراکنش های مالی براساس رفتار مشتریان

 

بازاریابی

بررسی عوامل موثر بر ایجاد تصویر ذهنی مثبت برند بانک

تاثیر تبلیغات صورت گرفته بر روی محصولات مانند (دستگاه های خودپرداز سالنی در متروها و سایر مکانها و…) و تاثیر آن بر روی افزایش تراکنش های شتابی

بررسی عوامل موثر بر بانک پذیری کودکان و نوجوانان و ارائه راهکارهای قابل اجرا

شناخت عادات رسانه ای گروه های مختلف مشتریان بانک سینا با هدف تدوین استراتژی های رسانه ای (منطقه ای)

بخش بندی گروه های پذیرنده مجازی و طراحی برنامه های بازاریابی ویژه آنها

 

سایر

شناخت شکاف کیفیت خدمات بین بانک های خارجی و داخلی و بانک سینا

بررسی تاثیر نوسان اخبار و متغیرهای اقتصادی بر بازارها

بررسی الگوهای توسعه بانکداری اختصاصی یا شرکتی در دنیا

بررسی الگوی توسعه بانکداری شرکتی در دنیا

بررسی و مقایسه تطبیقی استراتژیک بانک های ایرانی

بررسی تاثیر اقتصاد سیاسی بر متغیرهای اقتصادی

بررسی الگوهای پیش بینی شده در دنیا برای بانکداری در ۲۰ سال آینده

ارزیابی و قیمت گذاری محصولات بانک

شناسایی و تعریف بازارهای کسب و کار موجود برای حفظ و جذب مشتریان جدید

بررسی ظرفیت های افزایش درآمدهای کارمزدی بانک

ارائه الگویی برای تعیین چرخه عمر محصولات بانکی

ارائه خدمات بیمه ای مطلوب به کارکنان و تاثیر آن بر امنیت شغلی ایشان

بررسی تاثیر ابعاد مولفه های ساختار سازمانی بر مدیریت عملکرد در بانک سینا

 

دستورالعمل حمایت از پایان نامه های دانشجویی- فرم ۱


اولویت های پژوهشی ۱۳۹۵ وزارت کشور:

فایل pdf اولویت های پژوهشی ۱۳۹۵

دریافت + کاربرگ

فهرست عناوین


ادامه دارد...
  • ارد قاجار

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

ارد قاجار | چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ب.ظ

اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی

 

نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام می شود .

دکتر بهروز دانشیان گفت : « نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com  از وضعیت خود مطلع شوند .»

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود : « آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی ۹۵ که شماره داوطلبی خود  را در اختیار ندارند ، می توانند از طریق تلفن گویا به شماره ۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره ۳ و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت شماره داوطلبی اقدام و سپس با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com نسبت به مشاهده نتیجه خود اقدام نمایند .»

او تاکید کرد : « با توجه به اینکه اعلام نتایج نهایی از طریق شماره داوطلبی صورت می گیرد ، لازم است داوطلبان در حفظ و نگهداری آن دقت لازم را داشته باشند .»

وی خاطر نشان کرد : « زمان اعلام نتایج اولیه دوره های بدون آزمون و پژوهش محور دکتری تخصصی ۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد .»

 

روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی

  • ارد قاجار
جزئیات کنکور کارشناسی ارشد سال 1395 دانشگاه آزاد / زمان آغاز توزیع کارت
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ این دانشگاه گفت: توزیع کارت آزمون از روز دوشنبه ۳ خرداد ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر بهروز دانشیان با اعلام این خبر افزود: داوطلبان می توانند از ساعت ۱۱ روز دوشنبه ۳ خرداد ماه با مراجعه به سامانه مرکز سنجش وپذیرش به نشانی www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود، برگه ورود به جلسه امتحانی را دریافت کنند.

وی درباره رفع نقص کارت آزمون گفت: چنانچه داوطلبان در برگه ورود به جلسه مغایرتی از لحاظ مشخصات فردی، عکس، سهمیه، دین، زبان خارجه مشاهده کردند می توانند از روز سه شنبه ۴ خرداد ماه تا روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به باجه های رفع نقص در واحدهای دانشگاهی که به عنوان حوزه برگزاری انتخاب کرده اند، مراجعه کنند.

دانشیان ادامه داد: در خصوص حوزه های امتحانی در تهران، مراکز رفع نقص خواهران و برادران دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی تهران مرکزی و واحد تهران شمال است.

وی افزود: آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد که جهت دریافت برگه ورود به جلسه ، شماره پرونده و کد رهگیری خود را در اختیار ندارند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  و یا از طریق تلفن گویا به شماره ۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره ۳ و ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به دریافت موارد مذکور اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشجویان سال سوم و یا چهارم کارشناسی پیوسته یا سال دوم کارشناسی ناپیوسته شاغل به تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد که در یکی از مجموعه های امتحانی مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر و حقوق در آزمون ارشد امسال ثبت نام کرده اند می توانند در زمان دریافت برگه ورود به جلسه آزمون ، علاقه مندی خود را برای شرکت در المپیاد اعلام کنند.

وی با اشاره به رقابت ۴۷۸ هزار و ۳۴۹ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه آزاد گفت: این آزمون در ۱۳۵ مجموعه امتحانی و در۶ نوبت صبح و عصر روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه ۶ الی ۸ خرداد ماه در ۶۹ حوزه امتحانی و در۳۱ استان کشور برگزار می شود. 

دانشیان اظهار داشت: در هر نوبت حدود ۶۵ تا ۹۱ هزار داوطلب شرکت کننده در ۷ گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی و هنر با یکدیگر به رقابت می پردازند و بیشترین داوطلب در این آزمون در رشته حقوق با ۶۱ هزار و ۲۵۵ داوطلب و سپس مجموعه حسابداری و مالی با ۴۸ هزار و ۴ داوطلب است.

وی خاطر نشان کرد: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی ، ۴۴.۴۵ درصد شرکت کنندگان را بانوان و ۵۵.۵۵ درصد را آقایان تشکیل می دهند . همچنین جوانترین داوطلب شرکت کننده در این آزمون ، فردی ۱۶ ساله و مسن ترین داوطلب فردی ۸۲ ساله است. 

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد افزود: حدود ۵۲ هزار و ۲۷۶ نفر از داوطلبان از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان فعال، آزادگان، شاهد و رزمندگان هستند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیت سنی، جنسی و منطقه ای در پذیرش داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وجود ندارد گفت: تنها ملاک پذیرش، نمره کسب شده داوطلب است.

دانشیان گفت: سوالات کلیه مجموعه های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه آزاد به جز مجموعه های نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه ریزی شهری و منطقه ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویر سازی، نقاشی، ارتباط تصویری و هنرهای نمایشی که دارای یک درس تشریحی هستند، به صورت تستی خواهد بود. 

وی گفت: آزمون درس تشریحی در مجموعه های مذکور همزمان با آزمون تستی برگزار می شود. 

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: رشته های کارگردانی نمایش و موسیقی علاوه بر آزمون تستی و تشریحی دارای آزمون عملی نیز هستند که این آزمون بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد در این دو رشته برگزار خواهد شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام می شود.

وی با تاکید بر اینکه اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد از طریق شماره داوطلبی صورت می گیرد،گفت: داوطلبان لازم است در حفظ و نگهداری شماره داوطلبی خود دقت لازم را داشته باشند.

دانشیان خاطر نشان کرد: نتایج این آزمون در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

مراکز رفع نقص برگه ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵ - تهران

‌حوزه‌ (خواهران و برادران) : دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی – واحد تهران مرکزی آدرس : شهرک قدس(غرب سابق)، میدان صنعت، ابتدای خیابان ایران زمین، روبروی اداره برق. تلفن : ۸۸۰۷۴۸۷۰

‌حوزه‌ (خواهران و برادران) : مجتمع دانشگاهی ولی عصر(عج) – واحد تهران مرکزی آدرس : میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی. تلفن : ۳۳۷۹۷۷۷۶

‌حوزه‌ (خواهران و برادران) : سایت حکیمیه – واحد تهران شمال آدرس : بزرگراه شهید بابایی، روبروی دانشگاه امام حسین(ع)، خروجی حکیمیه، خیابان شهید صدوقی، بلوار شهید عباسپور، سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال. تلفن : ۷۷۳۱۸۱۱۷

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵ در شش نوبت صبح و عصر روز‌های پنجشنبه ۹۵/۳/۶، جمعه ۹۵/۳/۷ و شنبه ۹۵/۳/۸ به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. زمان شروع آزمون نوبت صبح رأس ساعت ۸ و نوبت عصر رأس ساعت ۱۶خواهد بود.

داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از برگزاری هر نوبت از آزمون با همراه داشتن برگه ورود به جلسه، اصل شناسنامه و یا اصل کارت ملی در محل‌ امتحان خود حضور داشته باشند. به داوطلبان موکداً توصیه میشود از آوردن ماشین حساب، کیف دستی و تلفن همراه به جلسه آزمون جداً خودداری کنند.

به همراه داشتن تلفن در داخل حوزه برگزاری تخلف محسوب شده و با افراد خاطی مطابق مقررات برخورد خواهد شد. داوطلبانی که بعد از شروع آزمون به حوزه امتحانی مراجعه نمایند حق شرکت در آزمون را نخواهند داشت.

  • ارد قاجار


 

 

 

تاریخ و چگونگی دریافت برگه ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۳۹۵دانشگاه آزاد اسلامی

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و آرزوی توفیق برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵ بدین‌وسیله به اطلاع می‌رساند : 

۱- آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵ در ۶ نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ۶، ۷ و۸ خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. داوطلبان این آزمون از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۳/۳/۹۵ می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.org و وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی، برگه ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

تذکر ۱ : دریافت برگه ورود به جلسه از طریق پایگاه مذکور تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان‌پذیر خواهد بود.

تذکر ۲ : داوطلبان می‌بایست علاوه بر برگه ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه نمایند.

 

مراکز رفع نقص برگه ورود به جلسه

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵ - تهران

‌حوزه‌ (خواهران و برادران)

ساعت رفع نقص برگه ورود به جلسه : صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ۱۴ تا ۱۸

زمان مراجعه

نام حوزه ، نشانی و تلفن

سه شنبه ۹۵/۰۳/۰۴

چهارشنبه ۹۵/۰۳/۰۵

دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی واحد تهران مرکزی

آدرس : شهرک قدس(غرب سابق)، میدان صنعت، ابتدای خیابان ایران زمین، روبروی اداره برق. 

  تلفن : ۸۸۰۷۴۸۷۰

‌حوزه‌ (خواهران و برادران)

ساعت رفع نقص برگه ورود به جلسه : صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ۱۴ تا ۱۸

زمان مراجعه

نام حوزه ، نشانی و تلفن

سه شنبه ۹۵/۰۳/۰۴

چهارشنبه ۹۵/۰۳/۰۵

مجتمع دانشگاهی ولی عصر(عج) واحد تهران مرکزی

آدرس : میدان امام حسین(ع)، خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی.                  

  تلفن : ۳۳۷۹۷۷۷۶

‌حوزه‌ (خواهران و برادران)

ساعت رفع نقص برگه ورود به جلسه : صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ۱۴ تا ۱۸

زمان مراجعه

نام حوزه ، نشانی و تلفن

سه شنبه ۹۵/۰۳/۰۴

چهارشنبه ۹۵/۰۳/۰۵

سایت حکیمیه واحد تهران شمال

آدرس : بزرگراه شهید بابایی، روبروی دانشگاه امام حسین(ع)، خروجی حکیمیه، خیابان شهید صدوقی، بلوار شهید عباسپور، سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال.                                           

     تلفن : ۷۷۳۱۸۱۱۷


 
  • ارد قاجار

اولویت های پژوهشی ۱۳۹۵(موضوعات پایان نامه)

ارد قاجار | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ
اولویت های پژوهشی که از سوی نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی اعلام می شود، بهترین گزینه برای انتخاب موضوع پایان نامه هستند، مزایای آن هم علاوه بر حمایت های مالی برای هزینه های احتمالی پژوهش، حمایت های علمی، همکاری در جمع آوری داده های میدانی، چاپ پایان نامه بصورت کتاب و … از مهمترین مزایای آن است حتی بسیار دیده شده که انجام این پژوهش ها آغاز همکاری با آن ارگان را در پی دارد.
پس اولین گام در انتخاب موضوع را، بررسی اولویت های پژوهشی قلمداد کنید. اما فراموش نکنید که معمولا اولویت های اعلام شده دارای تاریخ انقضا بوده و نیاز به تایید و هماهنگی قبلی با آن ارگان دارد. پس گوش به زنگ باشید و به موقع این اولویت ها را بررسی کنید. در ادامه مهمترین اولویت های پژوهشی را که تا این تاریخ از سوی نهادهای گوناگون برای سال ۱۳۹۵ اعلام شده است، بیان کرده ایم. فراموش نکنید بسیاری از نهادهای درون استانی نیز بطور مستقل، اولویت هایی را اعلام می کنند. پس با مراجعه به سایت آنها، نسبت بررسی این موضوعات اقدام نمایید.

اولویت های پژوهشی سازمان زندان ها:

بر اساس نیازسنجی پژوهشی شروع سال ۱۳۹۴، برنامه میان مدتی برای اولویت های پژوهشی سازمان طراحی و اعلام گردید. در راستای اجرای سیاست های تبیین شده و بنابر تأکید ریاست محترم سازمان جهت طراحی و اجرای تحقیقات کاربردی این برنامه برای سال ۱۳۹۵ بر اساس پروپوزال های ارسالی در سال ۹۴ بازنگری گردید و پس از تأیید شورای تحقیقات سازمان به شرح زیر اعلام می گردد.
در این خصوص لازم به ذکر است ضمن اینکه از کلیه مراکز علمی و پژوهشی مستقلاً دعوت به همکاری و ارائه پروپوزال در هر موضوع مورد علاقه می گردد ولی ارائه پروپوزال توسط شورای تحقیقات ادارات کل تابع شرایطی به شرح زیر می باشد:
۱ـ اولویت های سازمان در ۶ محور اعلام می گردد که برای اجتناب از موازی کاری استان ها در انتخاب موضوعات هر یک از محورهای اولویت ها به یک یا دو منطقه آموزشی و پژوهشی در کشور اختصاص می یابد.
۲ـ استان های تحت پوشش هر محور با محوریت یک استان مرجع بعد از تشکیل جلسه حضوری در فروردین ماه نسبت به تقسیم موضوعات اقدام نموده و هر استان با قبول مسئولیت یک یا دو موضوع اقدام به سفارش پروپوزال در استان خود می¬نماید.
۳ ـ ادارات کل استانی برای برخی موضوعات و پس از مشورت با این دفتر امکان ارائه پروپوزال مشترک و یا حتی منطقه¬ایی را خواهند داشت.
۴ ـ ادارات کل استانی مختار خواهند بود به عنوان اولویت بعدی از سایر محورهای مربوط به دیگر استانها نیز موضوع انتخاب و اقدام به تهیه پروپوزال نمایند.
۵ ـ ادارات کل پس از تعیین موضوعات پژوهشی، لازم است نسبت به رایزنی با ادارات کل ستادی مرتبط با موضوع در راستای تهیه RFP (نیازهای اساسی مورد خواست سازمان که باید در طراحی پروپوزال توسط مجری در نظر گرفته شود) اقدام نمایند.
۶- با توجه به محدود شدن موضوعات برای هر استان و لزوم مداخله فعال برای سفارش کار به مراکز علمی و پژوهشی ضرورت دارد که تا پایان سه ماهه اول سال ۹۵، پروپوزال ها به دفتر آموزش و پژوهش ارسال گردد.
۷ ـ پروپوزال ها بر اساس قالب اصلاح شده فرم ها که بر روی سایت دفتر آموزش و پژوهش قرار خواهد گرفت تهیه و پس از بررسی دقیق و تأیید در شورای تحقیقات استان به دفتر آموزش و پژوهش ارسال گردد.
۸- تقسیم بندی محورهای اولویت ها به شرح زیر می باشد:
ـ محور اول (حقوقی و قضایی) منطقه ۱ و ۱۰ آموزشی و پژوهشی با مرکزیت تبریز
ـ محور دوم (اصلاحی و تربیتی) منطقه ۴و ۸ آموزشی و پژوهشی با مرکزیت شیراز
ـ محور سوم (سلامت جسم و روان) منطقه ۲ و ۳ آموزشی و پژوهشی با مرکزیت اهواز
ـ محور چهارم (مدیریت زندان) منطقه ۶ و ۹ آموزشی و پژوهشی با مرکزیت مشهد
ـ محور پنجم (خانواده و اجتماع) منطقه ۷ آموزشی و پژوهشی با مرکزیت تهران
ـ محور ششم (هنجارشکنی در زندان) منطقه ۵ آموزشی و پژوهشی با مرکزیت کرمان
۹- در خصوص پروپوزال هایی که در پایان سال ۱۳۹۴ واصل گردیده و فرصت طرح آنها در شورای تحقیقات سازمان میسر نگردید در سه ماهه اول سال ۹۵ اقدام خواهد شد.

فهرست اولویت های پژوهشی سازمان زندان ها از ابتدای سال ۹۵(pdf)

اولویت های پژوهشی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری

اولویت های پژوهشی بانک کشاورزی:

اولویت های پژوهشی ۱۳۹۵ بانک کشاورزی

با توجه به اهمیت پژوهش و انجام طرح‌های کاربردی مبتنی بر دانش روز، بانک کشاورزی اقدام به استخراج عناوین اولویت‌های پژوهشی و برون‌سپاری آنها نموده تا علاوه بر کمک به اشاعه فرهنگ پژوهش در جامعه، از ظرفیت‌های علمی موجود به منظور ارتقاء سطح عملیات بانک بهره‌مند گردد. محققان و پژوهشگران محترم درصورت تمایل به ارائه پیشنهاد پژوهشی در خصوص هر یک از موارد ذیل، لازم است فرم طرحنامه مربوطه را دانلود کرده و پس از تکمیل، از طریق سامانه طرح‌های پژوهشی به مرکز پژوهش‌ها و برنامه ریزی راهبردی ارسال کنند. شایان ذکر است؛ طرحنامه‌های تکمیل شده، پس از طرح و بررسی در جلسه شورای پژوهشی بانک مورد ارزیابی قرار گرفته و سپس پاسخ به اطلاع خواهد رسید.

حوزه اعتباری و بانکداری شرکتی

ردیف عنوان واحد متقاضی نوع طرح
۱ بررسی مشکلات وصول مطالبات در ۲۰۰ شعبه بزرگ اعتباری و پیشنهاد راهکارهای مناسب جهت کاهش مطالبات غیرجاری شعب موصوف وصول مطالبات و اجراء برون سپاری ملی
۲ اثربخشی پرداخت تسهیلات به صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته از محل اعتبار صندوق توسعه ملی به منظور توسعه بخش کشاورزی مشتریان اعتباری برون سپاری ملی
۳ مطالعه و بررسی روش‌های بهبود تعامل مشترک بانک و مشتری در حوزه نظارت بر طرحها از طریق مقایسه تطبیقی نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری برون سپاری ملی
۴ مکان‌یابی احداث پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۵ مطالعه و تدوین شاخص‌ها و معیارهای اخلاقی لازم در بانکداری اسلامی کارگروه بانکداری اسلامی برون سپاری ملی
۶ عقود جدید و تأثیر آن بر روند تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک کشاورزی کارگروه بانکداری اسلامی برون سپاری ملی
۷ تأثیر کاربرد کارتهای اعتباری مرابحه، در تسهیل روند اعطای تسهیلات کارگروه بانکداری اسلامی برون سپاری ملی
۸ برآورد بازدهی سرمایه‌گذاری در فعالیت‌های بخش کشاورزی و زیر بخش های آن اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۹ پتانسیل سرمایه گذاری در زیربخش‌های کشاورزی و صنایع وابسته اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۰ تعیین اولویت‌های سرمایه گذاری در زیربخش‌های کشاورزی و صنایع وابسته به تفکیک استانها(تعیین معیارها و شاخصها برای اولویت بندی) اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۱ جایگاه و نقش بانک کشاورزی در تامین مالی بخش کشاورزی و بازار مالی روستایی اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۲ شناسایی گلوگاه‌های نظام توزیع محصولات کشاورزی و نقش بانک در سازماندهی آن اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۳ نقش بانک کشاورزی در ارتقاء سطح زندگی جامعه روستایی اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۴ مطالعه تطبیقی سیاستهای حمایتی از بخش کشاورزی در ایران و جهان اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۵ چگونگی نقش بانک بر افزایش بهر وری منابع تولیدی بویژه آب در بخش کشاورزی اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۶ بررسی و پیش‌بینی اثرات تغییرات اقلیمی بر بخش کشاورزی و ریسک تولید اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۷ تعیین اولویت های تولید و واردات محصولات کشاورزی با توجه به محدودیت جدی منابع آب در کشور (آب مجازی) اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۸ نقش تسهیلات بانکی در افزایش نقش دختران روستایی در اقتصاد خانواده روستایی اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۱۹ تأثیر اعتبارات بانک بر ارزش افزوده بخش کشاورزی اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۲۰ نقش اعتبارات بانک بر توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع وابسته اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۲۱ محورها و خطوط اصلی برنامه استراتژیک توسعه بخش کشاورزی اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۲۲ امکان‌سنجی توثیق درآمدهای آتی و دارایی‌های نامشهود شرکت براساس منابع فقهی و حقوقی کشور و براساس تجربه سایر کشورها اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۲۳ تهیه طرح عملیاتی برای تأمین مالی زنجیره‌های تولید بخش کشاورزی با استفاده از روش‌های نوین(مطالعه تطبیقی با بانکهای دنیا) اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری برون سپاری ملی
۲۴ بررسی میزان تطابق قراردادها، دستورالعملها و آیین‌نامه‌های مرتبط با اعطای تسهیلات با قوانین و مقررات عملیات بانکداری بدون ربا در بانک کشاورزی کارگروه بانکداری اسلامی برون سپاری ملی
۲۵ مطالعه و تدوین شاخص‌ها و معیارهای اخلاقی در بانکداری اسلامی و ارزیابی عملکرد شعب با این شاخصها کارگروه بانکداری اسلامی برون سپاری ملی
۲۶ ارزیابی سطح آگاهی و اطلاعات همکاران از بانکداری اسلامی کارگروه بانکداری اسلامی برون سپاری ملی
۲۷ بررسی رفتار مشتریان بانک در بازپرداخت تسهیلات پراختی و ارائه راهکارهای مناسب اداره کل وصول مطالبات و اجرا برون سپاری ملی
۲۸ بررسی روشهای بهبود تعامل بانک و مشتری پس از اتمام دوره مشارکت در حوزه نظارت بر طرحها (تهران و البرز) اداره کل نظارت بر طرح‌ها و عملیات اعتباری برون سپاری ملی

حوزه مالی و پشتیبانی

ردیف عنوان واحد متقاضی نوع طرح
۱ ارزیابی و محاسبه بهای تمام شده خدمات بانک به تفکیک نوع خدمات (ادامه تحقیق قبلی ABC) اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۲ امکان‌سنجی و استقرار سیستم حسابداری مدیریت در بانک کشاورزی اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۳ شناسایی و طراحی شاخصهای جامع مالی و غیرمالی جهت ارزیابی عملکرد واحدهای سازمانی بانک کشاورزی اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۴ راهکارهای شناسایی و افزایش درآمدهای غیرمشاع بانک کشاورزی اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۵ طراحی الگوی مدیریت دارایی و بدهی (ALM) در بانک کشاورزی اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۶ بررسی و تعیین قیمت تمام شده محصولات و خدمات بانکی به تفکیک نوع خدمت در بانک کشاورزی (مطالعه موردی بر حسب خدمات گوناگون) اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۷ بررسی تطبیقی تامین منابع مالی از محل اوراق بهادار اسلامی(صکوک) نسبت به استقراض از سیستم بانکی و طراحی مکانیزم‌های اجرایی اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۸ مطالعه تطبیقی مدلهای مناسب کنترل و مدیریت نقدینگی بر پایه مبادلات الکترونیکی در بانکداری نوین اداره کل امور مالی برون سپاری ملی
۹ بررسی میزان تاثیر خدمات بانکداری الکترونیکی در افزایش منابع و درآمدهای کارمزدی بانک (مطالعه موردی پایانه های فروش) اداره کل امور مالی برون سپاری ملی

حوزه امور مشتریان و بانکداری عمومی

ردیف عنوان واحد متقاضی نوع طرح
۱ بررسی راهکارهای حضور موثر بانک در زنجیره‌های ارزش فعالیت‌های بخش کشاورزی اداره کل بازاریابی و فروش خدمات برون سپاری ملی
۲ بررسی و شناسایی موانع و مشکلات شعب شهری در ارائه خدمات مطلوب و پیشنهاد راهکار برای رفع آنها- مطالعه موردی ۲۰ شعبه تهران بزرگ اداره کل بازاریابی و فروش خدمات برون سپاری ملی
۳ طراحی برنامه توانمندسازی و بازآموزی کارکنان شعب در ارایه خدمات اداره کل بازاریابی و فروش خدمات برون سپاری ملی
۴ مطالعه چارچوب اجرایی برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان اداره کل بازاریابی و فروش خدمات برون سپاری ملی

حوزه نظارت، بازرسی و حقوقی

ردیف عنوان واحد متقاضی نوع طرح
۱ تحلیل حقوقی رویه بانکی جهت اخذ وجه چک های مفقودی حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۲ تحلیل حقوقی عقد مرابحه و بررسی آن در سیستم بانکی حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۳ تحلیل حقوقی، فقهی و بانکی عقد خرید دین حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۴ تحلیل حقوقی و بانکی عقد استصناع حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۵ چالش های موجود دردعاوی ورشکستگی و راهبرد حقوقی مقابله با آن حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۶ ظرفیت سنجی حقوقی وعملیاتی ارجاع دعاوی به داوری درخصوص اختلافات بانک و مشتریان حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۷ تحلیل روشهای جلوگیری از تملک مشاعی املاک حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۸ تحلیل اثرات قانون اصلاحی ماده ۳۴ قانون ثبت بر سیستم بانکی حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۹ نقش مشارکت حقوقی بانک ها در پویایی سیستم بانکی حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۱۰ تأثیر اجرای امضاء الکترونیک درجلوگیری از سوء استفاده های بانکی حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۱۱ بررسی و تحلیل دلایل طولانی بودن فرایند رسیدگی قضایی پرونده های بانکی حقوقی و قراردادها برون سپاری ملی
۱۲ بررسی آثار و پیامدهای تملک وثایق مشتریان اموال و املاک برون سپاری ملی
۱۳ شناسایی ریسک‌های حسابرسی در بانک کشاورزی (ذاتی، کنترلی و عدم کشف) و ارائه راهکارهای عملی برای مقابله و کاهش آنها اداره کل بازرسی و حسابرسی برون سپاری ملی

حوزه بانکداری الکترونیک

ردیف عنوان واحد متقاضی نوع طرح
۱ بررسی الزامات و ابعاد پیاده‌سازی IT Auditing اداره کل مدیریت و نظارت IT برون سپاری ملی
۲ بررسی نحوه پیاده‌سازی سیستم کشف تقلب (Fraud Detection) در بانکداری اداره کل امنیت IT برون سپاری ملی
۳ شناسایی چالشهای برقراری ارتباط سوئیچ کارت بانک با سیستم‌های پرداخت بین‌المللی و ارائه راهکارهای اجرایی اداره کل مدیریت و نظارت IT برون سپاری ملی

حوزه حراست

ردیف عنوان واحد متقاضی نوع طرح
۱ بررسی روش‌های ارتقاء نقش حراست در ایجاد انگیزه و پویایی کارکنان به منظور جلب همراهی ایشان با سیاست‌های بانک اداره کل حراست برون سپاری ملی
۲ بررسی روش‌های ارتقاء نقش حراست‌ها در ایجاد اتحاد استراتژیک با برخی بانک‌ها اداره کل حراست برون سپاری ملی

حوزه مدیریت

ردیف عنوان واحد متقاضی نوع طرح
۱ ارزیابی اثربخشی فعالیت‌های حوزه روابط عمومی و ارتقاء نقش آن در ایجاد ارتباطات و ایجاد همدلی سازمانی اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل برون سپاری ملی
۲ شناسایی ظرفیت‌های موجود در جامعه برای ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی بانک اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل برون سپاری ملی

سایت بانک کشاورزی: ورود

ادامه دارد...
  • ارد قاجار

ارزیابی و رتبه بندی مجلات علمی داخلی

ارد قاجار | سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ
در هر رشته ای که هستید از وضعیت اعتبار و رتبه بندی مجلات داخلی رشته خود مطلع شوید. اطلاعاتی از جمله:

🔻رتبه بندی و ارزیابی مجلات 🔻معیار ارزیابی مجلات 🔻فهرست مجلات علمی معتبر وزارت علوم 🔻پایگاه های نمایه کننده

دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی کمیسیون نشریات علمی کشور در وزارت علوم در اقدامی بسیار ضروری و قابل تقدیر سامانه ارزیابی نشریات را  راه اندازی کرده اند. مجلات علمی یک کشور یا یک رشته خاص آینه تمام نمای تولیدات علمی و رشد و پیشرفت دانش و فناوری آن کشور یا رشته است. بها دادن به نشریات علمی، ارزیابی مستمر و برخط آن ها بها دادن به تولید علم و دانش و اشاعه و اشتراک آن است.


img1417518439

ارزشیابی نشریات علوم انسانی

 اطلاعات بسیار خوبی در این سامانه در خصصوص نحوه ارزیابی نشریات، معیار ارزیابی نشریات، فهرست نشریات علمی وزارت علوم، پایگاه های نمایه کننده و اطلاعات مشابه ارائه شده است که می تواند قابل توجه و مفید باشد. برای بررسی رتبه بندی و ارزیابی مجلات، رشته خود را از میان دسته بندی ذیل انتخاب نمایید تا لیستی از نشریات معتبر در رشته خود را به همراه مشخصات کامل و ارزیابی آن ملاحظه فرمایید:

img1418712814

 

📚 مدیریت (۶۴)


📚مالی (۹)


📚 حسابداری (۱۴)


📚 اقتصاد (۳۶)

  • ارد قاجار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

ایجاد 102 رشته کارشناسی ارشد و 37 رشته دکتری در استان گیلان / برای اولین بار در کشور، تاسیس رشته برنج  در مقطع تحصیلی ارشد و دکتری در واحد رشت   

دکتر علیرضا امیرتیموری در ابتدای جلسه دیدار اعضای هیأت امناء و روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان با حضرت آیت الله هاشمی‌رفسنجانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی ضمن خوش آمدگویی و ارائه گزارش عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان،گفت: حضور شما منشاء ایجاد ساختارهای بزرگ نظام بود که نمونه ای از آن تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی است . درخت تنومند دانشگاه به همت شما و حمایت های بی دریغ حضرت امام (ره ) مانند دیگر دستآورد های نظام اسلامی کاشته شد تا در استان گیلان شرایط تحصیل برای 145 هزار فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی فراهم گردد.

وی ادامه داد: هم اکنون در استان گیلان بالغ بر 45 هزار دانشجو مشغول به تحصیل بوده که 30% دانشجویان با حمایت شما ظرف دو سال اخیر با هرم هیأت علمی کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

دکتر علیرضا امیرتیموری  تصریح کرد: در طی هشت سال بحرانی و دو سالی که به دانشگاه آزاد اسلامی گذشت، این قطار از ریل خارج شده با حمایت های شما به مسیر اصلی خود بازگشت  و در حال فعالیت است.

دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با برشمردن فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود:  در طی این دو سال فعالیت های زیادی در استان انجام شد که می توان به افتتاح و راه اندازی دو مرکز رشد، راه اندازی تولیدات گلخانه ای در استان و به بهره برداری رسانیدن آن، ایجاد سامانه پایلوت استخراج کافئین از ضایعات چای، ایجاد 4 آزمایشگاه همکار استاندارد و کسب مجوز از اداره استاندارد با هدف درآمد زایی، گسترش تحصیلات تکمیلی و ایجاد 102 رشته کارشناسی ارشد و 37 رشته دکتری در استان گیلان ، احیاء مجدد یک مرکز تحقیقاتی شیلاتی در لاهیجان و راه اندازی سامانه آزمایشگاههای ساها اشاره کرد.

 

وی از تاسیس رشته برنج در مقطع تحصیلی ارشد و دکتری برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: این رشته به‌زودی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تجمیع کنکور سراسری و آزاد را از دغدغه‌های دانشگاه آزاداسلامی عنوان کرد و یادآور شد: زمزمه‌هایی از تجمیع برگزاری کنکور شنیده می‌شود و اخیراً مجلس نیز این موضوع را مطرح کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح تجمیع کنکور سراسری و آزاد شاهرگ اصلی دانشگاه آزاد را نشانه رفته و از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌خواهیم این موضوع پیگیری شود.


  • ارد قاجار

گزارش تصویری دیدار آیت الله هاشمی با دانشگاهیان استان گیلان

ارد قاجار | شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۵۹ ب.ظ

 

 

  • ارد قاجار

گزارش تصویری مراسم افتتاحیه جشنواره اختراعات منطقه ای رویش دماوند

ارد قاجار | پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ

گزارش تصویری مراسم افتتاحیه جشنواره اختراعات منطقه ای رویش دماوند


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ارد قاجار